Monday, February 4, 2008

thank you notes for our donation $1800/Joseph Ku

DearLord and all Brothers and Sisters in Christ:

(From Fremont community)

Praise the Lord and thanks again for your support spiritually and financially.

Fr.Liu in Hobei has to pay he owed the church construction workers wages around USD$5,500 (RMB40,000) before Chinese New Year. I wired out USD$6,600 to his church and $6,000 to Fr. Zan in Han-Chung yesterday. We received about $10,888 donation (detail as follows). And CCCSJ contributes $856 for each church. We like to propose a long term support, if you miss this time$B!G(Js donation or you will receive a fortune in the future (such as win a lottery or inherent a wealth), you may issue a check to CCCSJ and remark for China mission. And put into Sunday mass collection or mail to 4 0881 Mino Way, Fremont, CA 94539. CCCSJ will set up a special fund for China Mission. We will use your donation to support China – vocation plan, support poor and sick, church building etc., - to response God$B!G(Js calling do for the little brothers and sisters.

CCCSJ Donation $4,388

SJCCC Donation 1,800

Other States 1,200

徐卓越神父 2,000

SMCCC 1,500

CCCSJ matching 1,712

Total Funds $12,600

Wire to:

Fr. Liu – HoBei 6,600

Fr. Zan – Han Chung 6,000

A letter from Fr.Zan- Han Chung Church. Thanks again for your donation.

玛莉姐:
您好!十分抱歉,中午正给您回邮件时,不小心按错了键,结果没有写完就发送了,后
来准备再次给您发时,却停电了,再说下午又要去县上开会,所以没有来的及回完整的
感谢信,拖到现在才回,请见谅!

感谢天主,我今天已顺利的取到您汇来的6,000美金。

今天一早,我到中国银行,去查了一下,汇款是昨天下午刚到,在美国那面扣除12美元
之后,实际到帐的是5988.00美金,今天美元的牌价是717.06元,兑换成人民币一共
是:42,937.55元。

玛莉姐,我首先感谢天主,同时也感谢河北的刘神父,陕西的高神父,更感谢您为我们
费心操劳,使我意外且万分惊喜地在很短的时间内,就收到透过您的推荐和联系来自湾
区三个海外天主教华人团体(
中半岛,圣荷西及福利蒙),
徐卓越神父(德州)及一些外州收到您电子邮件的热心知已教友们的爱心捐款.

我想请您代我转告所有为我教堂捐款和奉献祈祷兄弟姐妹们,我很高兴收到你们出于爱
心的捐款!感谢你们无私的奉献精神,是你们让我再一次! 感受到� 熘鞯陌�,感受到我们是
同一天父的儿女,我们彼此都是一家人.我会对你们的爱心行动邀请我们教会的弟兄姐妹
们,为你们奉上我们虔诚的祈祷,求主降福你们各自的工作,家庭和事业,顺利幸福平安!

在中国年新春佳节到来之际,我想祝华人团体的兄弟姐妹们:新春吉祥如意,健康喜乐
平安!

再一次的感谢你们,同时也希望你们常常为我们的建教堂工作祈祷!更欢迎你们到汉中
来!
主佑
Luke zan

No comments: